16
[2026-06-26] Fri snak fredag
(feddit.dk)
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
Jeg sidder faktisk med uldtrøje og lange bukser, indtil solen står lidt højere i dag. Så tænker jeg at jeg skal ud i haven og fjerne et bar buske, samt en tur med jordfræseren hen over et bed langs huset.. Danmark føles som et kæmpe land lige pludseligt! Er godt nok i Nordjylland, men så langt oppe er det da heller ikke
Der er sikkert også en masse lokale forhold, der kan få fx 25 grader til at føles tungt og klamt ét sted og rart og friskt et andet. Og det kan også godt være, jeg er lidt varmehysterisk :) Jeg er stor og bleg - har det nemt varmt og bliver hurtigt rød.