16
submitted 1 day ago by AutoMod@feddit.dk to c/fedditdk@feddit.dk

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[-] EnligSvale@feddit.dk 5 points 1 day ago

Der er sikkert også en masse lokale forhold, der kan få fx 25 grader til at føles tungt og klamt ét sted og rart og friskt et andet. Og det kan også godt være, jeg er lidt varmehysterisk :) Jeg er stor og bleg - har det nemt varmt og bliver hurtigt rød.

this post was submitted on 26 Jun 2026
16 points (100.0% liked)

Feddit.dk

1423 readers
32 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS