12
Johan's snussima (lemmy.world)

Ei mulla muuta

top 6 comments
sorted by: hot top controversial new old
[-] balgruuf@nord.pub 3 points 3 days ago

Delicious. Juodaan oikeaoppisesti siten, että pussi nielaistaan vahingossa juoman mukana.

[-] passenger@sopuli.xyz 5 points 4 days ago
[-] manuremy@sopuli.xyz 4 points 5 days ago

Oi, tuoksuu varmaan aika samalta kuin teinivuosien huoneeni roskis. sydänsimmuemoji

[-] QuentinCallaghan@sopuli.xyz 4 points 4 days ago

Nyt kun mietin niin Bäckmanille maistuisi sellainen versio, jossa olisi myös hapankaalia.

[-] kuiskaaja@lemmy.ml 3 points 4 days ago

sitten kans vodkalla terästetty

[-] QuentinCallaghan@sopuli.xyz 4 points 5 days ago* (last edited 5 days ago)

Minua kuvottaa jo ajatuskin tuon siman mausta. Pistää varmasti oksettamaan.

this post was submitted on 18 Jun 2026
12 points (100.0% liked)

Suomi

2472 readers
2 users here now

Suomalainen yhteisö suomalaisille ja kieltä hyvin osaaville.

The Finnish community for natives and proficient users of the language.


English-language discussions and news relating to Finland and the Finnish culture --> !finland@sopuli.xyz

Paikkakuntien yhteisöt / City communities:

Muita suomenkielisiä yhteisöjä / Other Finnish communities :

founded 5 years ago
MODERATORS