16
submitted 1 day ago by AutoMod@feddit.dk to c/fedditdk@feddit.dk

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[-] ExcessShiv@lemmy.dbzer0.com 4 points 21 hours ago

ellers har vi varmepumpe der kan køle

Jeg har forsøgt at overtale min kone til at få det siden vi fik solceller på taget, for så er det jo reelt gratis at drive den om sommeren...men det syntes hun er spild af penge 🙄

[-] Klorofyl@feddit.dk 3 points 21 hours ago

Der skal ikke mange spolerede nattesøvne til før de penge er godt givet ud. Tænk hvis man kører galt pga træthed. Dårlig søvn medfører også en del følgesygdomme og stress.

Og måske kan den endda bruges som et tidligt supplement til opvarmning ef huset mens solcellerne stadig laver lidt strøm.

Håber argumenterne virker (:

Men et eller andet sted har din kone nok ret. Hvor mange dage om året har man reelt brug for AC i Danmark.

[-] ExcessShiv@lemmy.dbzer0.com 4 points 20 hours ago

Håber argumenterne virker

Jeg har forsøgt med alle mulige vinkler, hun er vidst nået dertil hvor hun bare er principielt imod 😅

Hvor mange dage om året har man reelt brug for AC i Danmark.

Da vi fik solcellerne var det ikke så mange, men jeg syntes det bliver mærkbart flere og flere dage for hvert år der går.

this post was submitted on 26 Jun 2026
16 points (100.0% liked)

Feddit.dk

1423 readers
32 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS