16
submitted 1 day ago by AutoMod@feddit.dk to c/fedditdk@feddit.dk

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[-] ExcessShiv@lemmy.dbzer0.com 4 points 1 day ago

Håber argumenterne virker

Jeg har forsøgt med alle mulige vinkler, hun er vidst nået dertil hvor hun bare er principielt imod 😅

Hvor mange dage om året har man reelt brug for AC i Danmark.

Da vi fik solcellerne var det ikke så mange, men jeg syntes det bliver mærkbart flere og flere dage for hvert år der går.

this post was submitted on 26 Jun 2026
16 points (100.0% liked)

Feddit.dk

1423 readers
28 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS