16
[2026-06-26] Fri snak fredag
(feddit.dk)
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
De er også geniale om vinteren specielt hvis man har højt til loftet. Da vi havde en, brugte vi nedad om sommeren og opad om vinteren. Med en ceiling fan skal det være stygt varmt for at der er behov for en A/C. (I B'klyn havde vi 28° om natten et par gange — så tænder man alligevel A/C'en, selvom man ved den ikke er god for isbjørnene.)