16
submitted 1 day ago by AutoMod@feddit.dk to c/fedditdk@feddit.dk

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[-] hbm@feddit.dk 3 points 23 hours ago

De er også geniale om vinteren specielt hvis man har højt til loftet. Da vi havde en, brugte vi nedad om sommeren og opad om vinteren. Med en ceiling fan skal det være stygt varmt for at der er behov for en A/C. (I B'klyn havde vi 28° om natten et par gange — så tænder man alligevel A/C'en, selvom man ved den ikke er god for isbjørnene.)

this post was submitted on 26 Jun 2026
16 points (100.0% liked)

Feddit.dk

1423 readers
32 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS