16
[2026-06-26] Fri snak fredag
(feddit.dk)
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
Jeg kan slet ikke forstille mig hvor ulideligt det ville være inde på stenbroen med sådan en varme.
Godt nok er der ikke en vind der rør sig her i skoven, men der er skygge!
Og jeg er rørende enig med dine betragtninger om træerne.