16
submitted 1 day ago by AutoMod@feddit.dk to c/fedditdk@feddit.dk

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[-] ExcessShiv@lemmy.dbzer0.com 4 points 1 day ago

Nattetemperaturen er faktisk ikke så høj, vi havde 18 grader i soveværelset i nat med åbent vindue, det var næsten for koldt. Vi har klaret den med nedrullede gardiner om dagen før at minimere opvarmning og så gennemtræk i huset om natten for at få kølet det godt ned onde næste dag. Vi havde 22-23 grader i soveværelserne da vi lagde os til at sove i går, det var helt fint. Resten af huset toppede på 25 grader i går, det er til at leve med.

this post was submitted on 26 Jun 2026
16 points (100.0% liked)

Feddit.dk

1423 readers
32 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS