16
submitted 1 day ago by AutoMod@feddit.dk to c/fedditdk@feddit.dk

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[-] meldrik@lemmy.wtf 7 points 11 hours ago

Det lykkedes endelig at få samlet mit 10" rack, som jeg selv har printet. Nu skal der bare printes holdere til mit netværksudstyr og kabinetter til mine servere :)

[-] SorteKanin@feddit.dk 3 points 1 hour ago

Har du også selv designet det eller har du modellen et sted fra?

[-] bobslaede@feddit.dk 5 points 3 hours ago

Den er fed!
Hvad har du af grej der skal i den?

[-] meldrik@lemmy.wtf 2 points 50 minutes ago

Jeg har:

  • Router (UCG Ultra)
  • Videoovervågning (UCK G2 Plus)
  • Switch (USW Lite 16)
  • Server 1 (Asrock Deskmini)
  • Server 2
  • Server 3
  • Server 4
this post was submitted on 26 Jun 2026
16 points (100.0% liked)

Feddit.dk

1423 readers
32 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS