16
[2026-06-26] Fri snak fredag
(feddit.dk)
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
Det lykkedes endelig at få samlet mit 10" rack, som jeg selv har printet. Nu skal der bare printes holdere til mit netværksudstyr og kabinetter til mine servere :)
Har du også selv designet det eller har du modellen et sted fra?
Det er denne model jeg har printet: https://makerworld.com/en/models/2139130-kws-rack-v-2-heavy-duty-10-inch-homelab-rack#profileId-2317125
Den er fed!
Hvad har du af grej der skal i den?
Jeg har: