16
submitted 1 day ago by AutoMod@feddit.dk to c/fedditdk@feddit.dk

Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @President_Pyrus@feddit.dk .

God weekend!

you are viewing a single comment's thread
view the rest of the comments
[-] CarstenBoll@feddit.dk 7 points 19 hours ago* (last edited 19 hours ago)

Er det noget med at grusgrave er pissekolde og man derfor nemmere kramper i dem? Har altid hørt de er farlige at bade i.

[-] Tralle@feddit.dk 3 points 17 hours ago

Du får et lag af (meget) varmt vand i overfladen. Længere nede er vandet måske stadig 10-15 grader varmt. Varmt vand, lige som luft, stiger op.

Jeg tænker det kolde vand kan "aktivere" den kulde refleks man har hvor man ikke rigtig trækker vejret og evt får en god mundfuld vand galt i halsen.

[-] Klorofyl@feddit.dk 3 points 18 hours ago

Ja. Og med meget stejle skrænter. Der er noget med kroppen kan få et chock pga kulde hvor man ubevidst inhalerer selv om man er under vand. Det medfører slf Hostetefleks og panik

this post was submitted on 26 Jun 2026
16 points (100.0% liked)

Feddit.dk

1423 readers
34 users here now

Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.

Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.

founded 3 years ago
MODERATORS