16
[2026-06-26] Fri snak fredag
(feddit.dk)
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
Jeg sidder i 30 graders varme på kontoret. Føj for den lede.
Vi har fået installeret aircon på vores 😎
Vi sidder naturligvis på den ene etage i bygningen, som ikke har aircondition...
😮 Kontoret er alle tiders, det er udenfor (og hjemme) som er måse-varmt. 36° i London. Nætter har været ned til midt i tyverne (og ingen ceiling fan😢)