21
[2026-06-12] Fri snak fredag
(feddit.dk)
Et meta-forum for nyheder, meddelelser og debatter omkring Feddit.dk i sig selv.
Man er også velkommen til at poste her hvis der ikke er nogen andre fællesskaber der passer.
Baseret på tråde på wallstreetbets tror jeg desværre folk stadig har masser af kapital til spekulative investeringer. Det tyder på at folk har fået ca. 9% af de spacex aktier de forsøgte at købe fordi efterspørgslen har været så stor. Så de har stadig 91% af de penge de prøvede at købe spacex for til at smide efter de efterfølgende IPO'er (medmindre de bruger dem til noget andet selvfølgelig)